pagina_head_bg

prudutti

Herbicide Intermediate 2,5-DichLorobenzoyl ISopropilamine CAS NESSU .: 1006620-01-4

Breve descrizzione:

Nome Chimicu:2-Amino-3,5-Dichloro-N-IsopropylBenzamD

Castezza nò.:1006620-01-4

Formula molecular:C10h12CLON2O

Pesu Molecululare:247.12


Dettaglio di Produttu

Tags di produttu

Descrizzione Produdu

Nome Chimicu:2-Amino-3,5-Dichloro-N-IsopropylBenzamD

Castezza nò.:1006620-01-4

Formula molecular:C10h12CLON2O

Pesu Molecululare:247.12

Dettagli

A formula molecular di u nostru intermeede hervicidica hè C10H12cl8N2O è u pesu molecular hè 247.12, assicurendu una qualità eccellente è a affidabilità in u campu di a pruduzzione d'erbitenza. A so cumpusizioni unica assicura l'efficacità è a versatilità necessaria per u cuntrollu di erbaccia riescita.

Cum'è u sviluppu di erbicidiu cuntinua à anticipu, diventa sempre più impurtante per ottene ingredienti intermediari di alta qualità. A nostra squadra di l'esperti hà cuncepitu cun cura stu pruduttu per risponde à i bisogni di l'industria erbicida. Da a ricerca di a formulazione à a so pruduzzione à a spiaggia, u nostru erboide intermeede 2-DichcorobenzeLoyLOOTOROPLICHOROPLIATOMOTOAMIATURA CHE disvia esse un strumentu essenziale per i prufessiunali in u campu.

Unu di i principii principali di i nostri prudutti hè u so prezzi di cumpetitiva. Capemu l'impurtanza di u costu di costu, u mercatu di erbicide, dunque, avemu una colici di u nostru prucessu di produzzione per offre questu intermeidiu à un prezzu assai cumpetitivu. Riducendu i costi di a produzzione senza cumprumessi di qualità, assicurendu chì i nostri clienti anu accessu à l'erinzia intermediu 2,5-dichorobenzylisopropilamine nantu à i bilanci stretti.

Inoltre, a stabilità hè un fattore chjave in qualsiasi produzzione erbicida. Hè per quessa chì noi fucilemu nantu à mantene un assicu stabile per questu pruduttu. A nostra quantità di cuntrollu di qualità cumpleta assicura a cuerenza ingrediente, per quessa pudete cunfidassi di u nostru intermediariu di l'erba 3,5-DichLorobenzyloSlisopropilamina Cù a so stabilità, pudete avanzà in sviluppu di erbicidiu cun cunfidenza chì sapendu chì l'intermediu consisterà in modu consistentemente i risultati chì avete bisognu.

In più di diteczione cumpetitiva è rilevazione statica, a nostra erinova intermeede 2-amino-3,5-DichorobenzeLoYlisophilamine hà assai altri vantaghji. A so solubililità eccellente assicurazione in una varietà di formulazioni, dunque a rinfurzà a so usanza è versatilità. A puvità di u compostu aiuta à Reduce l'impurità in u pruduttu d'erburjentu finale, dunque aumentante efficace è rendiment.


  • Precedente:
  • Next: