Descrizzione
Metil 2-Cyanoisonicotinatu hè una burità, u cumpostu precisu chì si scontra i requisiti stretti per sintesi di droghe. A so alta qualità è a cuerenza facenu una parte integrante di e imprese farmaceturiche è istituzioni di ricerca travaglia nantu à u sviluppu è a pruduzzione di topirastat.
Stu compostu intermediariu hè u materiale di partenza chjave in a sintesi di Topirastat. Sottu una serie di currettamente cuntrullata di e riazzioni chimiche chì finalmente pruduce u pruduttu farmaceuticu finale. Dunque, a puvità, stabile stabilità, è afflazia di u metilisimu 2-Cyoonu sò critichi per assicurà di salute a qualità è l'efficacità di u pruduttu finali.
U nostru metilinu 2-Cyoanoisonicotinatu hè pruduttu utilizendu prucessi avanzati è equipaggiu di u Statu per assicurà a so purità è a qualità. Sottu testing rigurosi è analisi per assicurà chì si scontra i più alti standards stabilitu da l'industria farmaceutica. Comu u cunsultore, i nostri clienti ponu esse fiducia in l'affidabilità è e consistenza di sta impurtante cumpone intermedi.
Selezziunate noi
JDK hà pussede equipamenti di produzzione di prima classe è equipamenti di manifestazioni di qualità, chì assucianu a fornimentu stabile di API intermediatie. A squadra prufessiunale assicura R & D di u pruduttu. Contru i dui, cerca di cmo & cocu in u mercatu domesticu è internaziunale.